Sivut


lauantai 2. helmikuuta 2013

Oujee ja voi eih :D

Aloitin blogin noin viikko sitten ja jaoin tän yhdelle nimeltä mainitsemattomalle foorumille niin johan tuli kommenttia sielä :D "ihan paska blogi, silikoni rinnat, huonoa tekstiä" nii tosin mähän vasta alotin, mutta täytyy ottaa opiks ja yrittää parantaa tätä mun tekstiä, vaikka äidinkieli onkin joku tyydyttävän luokkaa, mut hei ei kaikessa voi olla paras ;) Vielä se mitä noihin silareihin tulee... en itsekkään kauheesti ole niiden kannalla ja noi kuvat valitsin vaan ihan vartoloiden kiinteyden mukaan ja jos seuraa fitness naisia niin kyllä sielä joka toisella vähintään on silarit. En nyt viittinyt mitään liikunanopettajan kuvaa tänne iskeä, vaikka oliskin ollu aika repäys.
 Pitää varmaan alkaa tässä itse seurailemaan muita blogeja ja kiinnittää huomiota tekstiin. Kuitenkin onneks tuli palautetta ja täytyy myöntää, että oon vielä ehkä vähän hukassa tän blogin käytön kanssa, mutta eiköhän se tästä.(jos on joku tosi hyvännäkönen mies joka osais auttaa mua tän kanssa niin tarjouksia otetaan vastaan ;D ) Tosin en kyllä olis koskaan uskonu että tätä ees kattoo joku :O nytkin jotain yli 700 katsojaa ollu. Vähän oon silleen että mitä ihmettä :D

Oon sen verran ujo että en ehkä uskalla tehä mitään sellasta hienoa videota tänne missä kerron kaikkea jännää. Ei mulla varmaan oo mitään kameraakaan siihen ehkä?? ja luulen että toi webkamera kusee sen laadun :D oon tässä vähän kahen vaiheilla että pitäsköhän kirjottaa ihan kirjakieltä vai puhekieltä vai mandariinikiinaa?? :D  Täyty varmaan vasta huomenna kertoo tästä mun back to gym päivästä :D

-S

4 kommenttia:

  1. Löysin blogisi Cosmon sivuilta. Pyysit siellä kommentteja, joten täältä pesee!

    Sulla on kivan persoonallinen tyyli kirjoittaa, mutta mulla eniten laittoi silmään lukemattomat kielioppi -ja yhdyssanavirheet. Jos haluaa kehittyä kunnon bloggaajaksi, kannattaa niihin asioihin kiinnittää jatkossa huomiota. :)

    Kuvista sen verran, että ellet julkaisi itseotettuja kuvia, neuvoisin sua laittamaan kuvan lähteen esim. kuvatekstiin. Ei välttämättä linkin kera, mutta edes ilmoittaa, mistä otit ne.

    Kuitenkin hyvä alku! Noihin em. asioihin, kun kiinnität huomiota, niin hyvä tulee! :)

    VastaaPoista
  2. kiitoos :) täytyy ottaa kameraa enemmän mukaan tai ostaa uus puhelin että saa hyvä laatusia kuvia :) kiitooos viel kerran -S

    VastaaPoista
  3. Nyt tuli todellakin offtopic mutta oot hurjan kaunis ;;ooo!!!!!!

    VastaaPoista
  4. ääh vaan yks onnistunu kuva :)

    VastaaPoista